سوالات متداول

در این بخش از سوالات متداول فروشگاه کمین، به مهم‌ترین سوالات مشتریان درباره خرید، ارسال، گارانتی، و ویژگی‌های سیستم‌های کامپیوتری استوک پاسخ داده‌ایم. هدف از این صفحه کمک به شما برای پیدا کردن سریع‌ترین و دقیق‌ترین پاسخ‌هاست تا فرایند خرید برای شما راحت‌تر و شفاف‌تر شود. ما می‌دانیم که خرید سیستم‌های کامپیوتری استوک می‌تواند سوالات زیادی را در ذهن شما ایجاد کند، از جمله تفاوت‌های این محصولات با سیستم‌های نو، نحوه تست و بررسی محصولات پیش از خرید، و خدمات پس از فروش مانند گارانتی و پشتیبانی. به همین دلیل، این صفحه با سوالات پرتکرار کاربران طراحی شده است.

در این بخش، شما به سوالاتی نظیر نحوه سفارش محصولات، شرایط بازگشت کالا، روش‌های پرداخت، و زمان و هزینه ارسال دسترسی خواهید داشت. همچنین به مواردی مثل نحوه تست کیفیت محصولات استوک و شرایط ضمانت آنها نیز پرداخته‌ایم. به‌علاوه، راهنمایی‌هایی برای استفاده بهتر از سیستم‌های کامپیوتری استوک و راه‌حل‌هایی برای مشکلات احتمالی پس از خرید را ارائه داده‌ایم.

اگر سوال خاصی دارید که در این صفحه پاسخ داده نشده، لطفاً با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید. همکاران ما آماده‌اند تا به هر گونه پرسش و ابهام شما در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند. با استفاده از این صفحه، می‌توانید از اطلاعات کامل و دقیق برای خریدی مطمئن و بدون دغدغه بهره‌مند شوید.

در ادامه به مهمترین سوالاتی که برای شما عزیزان مطرح بود پاسخ می‌دهیم:

خرید و سفارش

1- چگونه می‌توانم سفارشم را در فروشگاه کمین ثبت کنم؟

شما می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را به سبد خرید اضافه کرده ، سپس وارد سبد خرید شده و اطلاعات رو وارد کنید و براتون یک پیامک میاد برای تایید و ایجاد حساب کاربری با شماره موبایل بعد وارد مرحله تایید مدیر می شوید ، پس از تایید مدیر با شماره موبایلی که وارد کرده بودید وارد سامانه می شودی رمز یکبار مصرف براتون ارسال می شود و با وارد شدن به حساب کاربری و بخش سفارشات مراحل پرداخت را تکمیل کنید.

خیر ، نیازی نیست شما قبل از خرید ثبت نام و ایجاد حساب کاربری انجام دهید ، در حین سفارش از شما ، شماره موبایلی دریافت شده و برای آن شماره پیامکی ارسال می شود که بعنوان نام کاربری شما استفاده خواهد شد و رمز ورود هم هر بار به صورت یکبار مصرف پیامک خواهد شد.

در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و تغییرات لازم را اعلام نموده تا برای شما اعمال کنیم.

تمامی محصولاتی که در سایت قابل انتخاب هستند، در انبار موجود می‌باشند و آماده ارسال هستند و به ندرت ممکن است بعد از ارسال برای تایید مدیر سفارش شما به دلیل عدم/ اتمام موجودی لغو شود.

در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی و از طریق درگاه‌های شاپرک انجام می‌شود و گزینه پرداخت قسطی فعال نیست.

گارانتی و پشتیبانی

1- آیا محصولات استوک فروشگاه کمین شامل گارانتی هستند؟

محصولات استوک گارانتی ندارند، اما شما 5 روز مهلت تست برای اطمینان از عملکرد صحیح محصول دارید.

در صورت مشاهده مشکل در 5 روز ابتدایی پس از دریافت، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا پس از هماهنگی  فرایند بازگشت کالا و تعویض آن با یک کالا سالم انجام شود.

در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و تغییرات لازم را اعلام نموده تا برای شما اعمال کنیم.

شما می‌توانید از طریق تیکت ، تلگرام ، پشتیبانی آنلاین یا تماس تلفنی مشکلات خود را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و در سریع‌ترین زمان پاسخ دریافت کنید.

در صورت بروز مشکلات نرم‌افزاری، تیم پشتیبانی می‌تواند راهنمایی‌هایی برای حل مشکلات ساده ارائه دهد.

تحویل و ارسال

1- چقدر طول می‌کشد تا سفارش من به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش‌ها برای تهران معمولاً یک روز کاری و برای سایر شهرها بین 2 تا 5 روز کاری است.

ارسال در تهران توسط پیک و برای سایر شهرها از طریق پست یا تیپاکس انجام می‌شود.

هزینه ارسال بر اساس محل دریافت و نوع ارسال متفاوت خواهد بود و این هزینه به صورت پس کرایه ثبت میشود یعنی پس از ارسال توسط شما به صورت مستقیم به پیک ، پست پیشتاز یا تیپاکس پرداخت خواهد شد .

بله، در تهران می‌توانید درخواست ارسال فوری از طریق پیک را ثبت کنید.

متأسفانه امکان تعیین دقیق ساعت تحویل وجود ندارد، اما زمان تقریبی توسط پیک یا پست اعلام می‌شود.

ویژگی‌های محصولات استوک

1- محصولات استوک چیستند و چه تفاوتی با محصولات نو دارند؟

محصولات استوک کالاهای کم‌کارکردی هستند که در فروشگاه آنلاین کامپیوتر که در شرایط بسیار عالی مجدداً به فروش می‌رسند.

بله، تمامی محصولات پیش از ارسال بررسی می‌شوند و شما 5 روز مهلت تست برای اطمینان از عملکرد درست آن‌ها دارید.

در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و تغییرات لازم را اعلام نموده تا برای شما اعمال کنیم.

بله، بسیاری از کیس‌های استوک ارائه شده در فروشگاه کمین برای پردازش‌های سنگین و کارهای گرافیکی مناسب هستند و همینطور شما می توانید رم ، هارد یا گرافیک را با توجه به نیاز خودتان و هماهنگی با پشتیبانی ارتقاء یافته خرید نمایید .

ممکن است برخی از محصولات استوک دارای نشانه‌های کمی از کارکرد قبلی باشند، اما از لحاظ عملکردی کاملاً سالم هستند.