تماس باما

برای راحتی و در دسترس بودن ما راه های ارتباطی زیادی را برای شما در دسترس قرار دادیم تا با خیالی راحت بتوانید هرگونه سوال یا مشاوره ای که برای تجربه خریدی راحت داشته باشید را از ما بپرسید و از مشاوره حرفه ای بهره مند شوید .

caminpcshop@gmail.com

سوالات متداول

چطور خرید کنیم ؟

برای خرید وارد سایت می شوید کالاهای مورد نظر را انتخاب می کنید و با وارد کردن اطلاعات و شماره موبایل برای شما پیامکی ارسال می شد با وارد کردن پیامک حساب کاربری شما با همان شماره موبایل ایجاد شده و بعد از تایید توسط مدیر می توانید وارد سایت شده در بخش سفارشات پرداخت را انجام داده و پس از آن سفارش شما در مرحله پردازش قرار گرفته و برای شما ارسال می شود.

تجهیزات ارائه شده ما به دلیل اینکه به صورت استوک وارد می شود دارای گارانتی نیست اما برای راحت و آسودگی خاطر شما تمامی تجهیزات دارای ۵ روز مهلت تست می باشد .

بعد از تحویل قطعات و تجهیزات اگر خرابی بود با شماره 09960036548 تماس گرفته و بعد از هماهنگی و ارسال کالای معیوب توسط شما کالای سالم برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد .

ارسال کالا برای شهر تهران با پیک موتوری یا پست پیشتاز و یا تیپاکس انجام می شود و برای سایر نقاط تهران و سایر استان ها با پست پیشتاز و تیپاکس ارسال انجام می پذیرد.

اگر سوالی دارید یا سفارش سازمانی و شرکتی برای ما بنویسید و ما در سریعترین زمان ممکن پاسخ شمارا ارسال کرده یا با شما تماس خواهیم گرفت.